Port rzeczny przed 1909 rokiem
Port rzeczny, w głębi most kolejowy
1935
Barki cumujące przy wschodnim brzegu Warty, po drugiej stronie Warty port rzeczny przed 1939 rokiem
1930–1939
Nabrzeże przeładunkowe na lewym brzegu Warty przed 1939 rokiem
1930–1939
Port rzeczny przed 1939 rokiem, w oddali most kolejowy
1930–1939
Przeładunek w porcie rzecznym przed 1939 rokiem, w tle elektrownia Garbary i most kolejowy
1930–1939
Przeładunek towarów w porcie rzecznym na lewym brzegu Warty
1930–1939
Przeładunek towarów w porcie rzecznym, w tle most Chwaliszewski i zabudowa Starego Miasta na lewym brzegu Warty
1930–1939
Barki zacumowane przy nabrzeżu portowym na lewym brzegu Warty i u brzegów wyspy Chwaliszewskiej, w tle elektrownia Garbary
1930–1939
Port rzeczny na lewym brzegu Warty, widok w stronę mostu Chwaliszewskiego, w tle zabudowania Starego Miasta
1939
Barka na Warcie w okolicach Poznania
1919–1939
Port rzeczny widoczny z prawego brzegu Warty, w tle most kolejowy
1939
Barki zacumowane przy nabrzeżu portowym na lewym brzegu Warty i u brzegów wyspy Chwaliszewskiej około 1940 roku, w tle most kolejowy
1940
Barki zacumowane przy nabrzeżu portowym na lewym brzegu Warty, prawdopodobnie okres okupacji niemieckiej
Port rzeczny na lewym brzegu Warty, prawdopodobnie okres okupacji niemieckiej
Barki cumujące przy nabrzeżu chwaliszewskim na starym korycie Warty zasypanym w 2. połowie lat 60. XX wieku, w głębi zniszczony w czasie wojny most kolejowy do gazowni miejskiej
1963
Most drogowy nad Wartą w Biedrusku, w oddali kasyno oficerskie
1919–1939
Barki przycumowane na brzegu Warty niedaleko mostu drogowego w Międzychodzie
1919–1939
Parowiec przycumowany do brzegu Warty w Międzychodzie
1919–1939
Nabrzeże przeładunkowe portu rzecznego, w tle zabudowa Chwaliszewa, most Chwaliszewski i Stare Miasto, prawdopodobnie okres okupacji niemieckiej
Barki zacumowane na prawym brzegu Warty, w oddali od lewej dom główny Towarzystwa Chrystusowego i Akademia Lubrańskiego, prawdopodobnie okres okupacji niemieckiej
Port rzeczny na lewym brzegu Warty, w tle elektrownia Garbary, prawdopodobnie okres okupacji niemieckiej
Barki zacumowane przy nabrzeżu portowym na lewym brzegu Warty, w tle zabudowa Chwaliszewa i most Chwaliszewski, prawdopodobnie okres okupacji niemieckiej
Ostrów Tumski i Warta w 1. połowie XX wieku, w tle m.in. katedra i kościół Najświętszej Marii Panny
1906–1934
Holownik z barką na Warcie między mostami Rocha i Marchlewskiego (dzisiaj Królowej Jadwigi)
07.1962
Stocznia rzeczna i port na Starołęce, w głębi Poznańskie Zakłady Przemysłu Gumowego Stomil
1960
Barka na Warcie i prawy, wschodni brzeg Warty na wysokości Berdychowa
08.1960
Barka na Warcie i prawy, wschodni brzeg Warty na wysokości Berdychowa
08.1960
Barka na Warcie w czasie letniego wezbrania powodziowego
08.1960
Warta i ul. Czartoria na Chwaliszewie, po lewej stronie gazownia miejska
1930
Ignacy Kujawa na barce - dźwigu do czyszczenia dna Warty, wśród załogi nurek
1947
Statek motorowy Madaliński na Warcie na Chwaliszewie w latach 50. XX wieku
Statek motorowy Madaliński na Warcie
Łódka nadzoru wodnego na Warcie
Statek motorowy Madaliński w czasie holowania innej jednostki na Warcie
Parowiec Kazimierz Wielki na Warcie pod Poznaniem
1959
Jerzy Kujawa (pierwszy z prawej) w czasie akcji wyciągania tramwaju wodnego z Warty przy elektrowni naprzeciwko Szeląga
10.1959
Jerzy Kujawa (pierwszy z prawej) w czasie akcji wyciągania tramwaju wodnego z Warty przy elektrowni naprzeciwko Szeląga
10.1959
Jerzy Kujawa w czasie akcji wyciągania tramwaju wodnego z Warty przy elektrowni naprzeciwko Szeląga
10.1959
Jerzy Kujawa na parowcu Kazimierz Wielki na Warcie
1961
Wyświetlam 1-40 z 50 wyników - strona