Prace ziemne w zasypywanym korycie Warty w sąsiedztwie wysokiego nabrzeża wzdłuż ul. Szyperskiej, w głębi kamienice przy ulicach Wielkiej i Garbary1964–1966
Ostrów Tumski z lewego brzegu nowego koryta Warty (czyli głównego koryta ulgi Warty) przed 1945 rokiem, widoczne szyny to bocznica kolejowa z Garbar przez most przy Czartorii do gazowni
Zakole Warty przed Chwaliszewem krótko przed jego zasypaniem, widoczne resztki mostu kolejowego wiodącego do bocznicy na terenie starej gazowni, w głębi zabudowania Chwaliszewa01.02.1960–01.02.1964
Warta od mostu Marchlewskiego (dzisiaj Królowej Jadwigi) w kierunku południowym przed budową wielkich osiedli mieszkaniowych na Ratajach na prawym brzegu1955–1965
Zalana Tama Berdychowska w czasie wiosennej powodzi, woda przepływa korytami ulgi (dziś koryto Warty i Cybina), w głębi po lewej gazownia na Grobli, pośrodku Chwaliszewo, po prawej południowy cypel wyspy Tumskiej z nową zabudową ul. Wieżowej01.04.1961–05.05.1961
Zalana Tama Berdychowska w czasie wiosennej powodzi, woda przepływa korytami ulgi (dziś koryto Warty i Cybina), w głębi po lewej gazownia na Grobli, pośrodku Chwaliszewo, po prawej południowy cypel wyspy Tumskiej z nową zabudową ul. Wieżowej01.04.1961–05.05.1961