Most Chwaliszewski i zabudowa ul. Chwaliszewo
1962
"Posener Tageblatt" z 7 września 1911 roku
07.09.1911
Częściowo zasypane stare koryto Warty i wysokie nabrzeże rzeki od strony ul. Szyperskiej, w głębi ul. Wielka i wieża ratusza
1964–1966
Wschodni przyczółek mostu Chwaliszewskiego zniszczonego w czasie walk o Poznań w 1945 roku
1945
Sadzenie kwiatów na placu przed budynkiem dworca kolejowego Poznań Główny, lata 80. XX wieku
"Posener Tageblatt" z 7 września 1911 roku
07.09.1911
Sprzęt budowlany na częściowo zasypanym korycie Warty na wysokości ul. Szyperskiej, po lewej stronie most Chwaliszewski
1964–1966
Tymczasowy most łączący Chwaliszewo z Groblą w czasie odbudowy mostu Chwaliszewskiego
1947
Fragment mostu Chwaliszewskiego nad zasypywanym korytem Warty, w nurcie konstrukcje zabezpieczające nabrzeże Chwaliszewa przed naporem kry
1964–1966
Odbudowa zniszczonego w czasie II wojny światowej mostu Chwaliszewskiego
18.01.1949
Plan stołecznego miasta Poznania
1929
Most Chwaliszewski nad zasypanym starym korytem Warty
1964–1966
Odbudowa zniszczonego w czasie II wojny światowej mostu Chwaliszewskiego
31.01.1949
Prace ziemne w zasypywanym korycie Warty, tzw. zakolu Chwaliszewskim, na wysokości przeładowni portu rzecznego i portowej bocznicy kolejowej
1964–1966
Odbudowa zniszczonego w czasie II wojny światowej mostu Chwaliszewskiego
18.01.1949
Awers monety o nominale 1 feniga z 1909 roku
1909
Holownik Mieszko płynący w górę rzeki czynnym korytem Warty, tzw. zakolem Chwaliszewskim, wzdłuż muru oporowego na Chwaliszewie
1960–1964
Odbudowa zniszczonego w czasie II wojny światowej mostu Chwaliszewskiego
18.01.1949
Rewers monety o nominale 1 feniga z 1909 roku
1909
Zasypywanie koryta Warty, po prawej stronie mur przeciwpowodziowy i zabudowania Chwaliszewa, w głębi Stare Miasto z kościołem Jezuitów (dawniej Dominikanów)
1964–1966
Odbudowa zniszczonego w czasie II wojny światowej mostu Chwaliszewskiego
27.01.1949
Awers monety o nominale 2 fenigów z 1910 roku
1910
Zasypywanie starego koryta Warty na wysokości portu rzecznego
Wielka Śluza i redita fortu Roona przy forcie Winiary
Stare koryto Warty i fragment mostu Chwaliszewskiego, z prawej powojenna zabudowa Chwaliszewa
Odbudowa zniszczonego w czasie II wojny światowej mostu Chwaliszewskiego
27.01.1949
Rewers monety o nominale 2 fenigów z 1910 roku
1910
Zasypywanie koryta Warty na wysokości przeładowni portu rzecznego i portowej bocznicy kolejowej
1964–1966
Port rzeczny i fragment starego koryta Warty
10.1993
Odbudowa zniszczonego w czasie II wojny światowej mostu Chwaliszewskiego
29.01.1949
Awers monety o nominale 10 fenigów z 1908 roku
1908
Zasypane koryto Warty, tzw. zakole Chwaliszewskie, w okolicy mostu Chwaliszewskiego, po prawej stronie zabudowania Chwaliszewa
1966
Odbudowa zniszczonego w czasie II wojny światowej mostu Chwaliszewskiego
29.01.1949
Rewers monety o nominale 10 fenigów z 1908 roku
1908
Zasypane koryto Warty w okolicy mostu Chwaliszewskiego, w głębi widać kościół Wszystkich Świętych (do 1945 r. kościół ewangelicki Świętego Krzyża) i szkielet dawnego zbiornika gazu na terenie starej gazowni
1965–1966
Most Chwaliszewski i lewobrzeżna zabudowa Starego Miasta wzdłuż ul. Wielkiej w latach 20. XX wieku
1920–1929
Most Chwaliszewski odbudowany po zniszczeniach II wojny światowej, w głębi ul. Wielka
19.03.1949
Jan Arski z żoną Marią i synkiem Włodzimierzem oraz siostrą żony Joanną Stachowską na Virchowallee (dzisiaj ul. Pułaskiego), w głębi wiadukt kolejowy nad Waldowstrasse (dzisiaj ul. Nowowiejskiego)
1941
Awers monety o nominale 25 fenigów z 1910 roku
1910
Holownik na częściowo zasypanym, ale jeszcze czynnym zakolu Warty, po prawej stronie wysoki mur oporowy i dobudowane do niego domy na Chwaliszewie
1965–1966
Wyświetlam 161-200 z 611 wyników - strona