Żołnierze 7. Batalionu Saperów w czasie ćwiczeń w Wielowsi
09.07.1930–11.08.1930
Żołnierze 7. Batalionu Saperów w czasie budowy mostu na ćwiczeniach w Wielowsi
09.07.1930–11.08.1930
Most zbudowany przez żołnierzy 7. Batalionu Saperów w czasie ćwiczeń w Wielowsi
09.07.1930–11.08.1930
Oficerowie na moście zbudowanym przez żołnierzy 7. Batalionu Saperów w czasie ćwiczeń w Wielowsi
09.07.1930–11.08.1930
Teren wyznaczony na magazyn kładek w czasie ćwiczeń saperów w Wielowsi
09.07.1930–11.08.1930
Most zbudowany przez żołnierzy 7. Batalionu Saperów w czasie ćwiczeń w Wielowsi
09.07.1930–11.08.1930
Żołnierze 7. Batalionu Saperów w czasie ćwiczeń w Wielowsi
09.07.1930–11.08.1930
Żołnierze 7. Batalionu Saperów w czasie ćwiczeń w Wielowsi
09.07.1930–11.08.1930
Żołnierze 7. Batalionu Saperów w czasie ćwiczeń w Wielowsi
09.07.1930–11.08.1930
Żołnierze 7. Batalionu Saperów w czasie ćwiczeń w Wielowsi
09.07.1930–11.08.1930
Dowództwo 3. Brygady Saperów w czasie ćwiczeń w Wielowsi
09.07.1930–11.08.1930
Msza św. polowa przy ołtarzu zbudowanym przez saperów na zakończenie ćwiczeń w Wielowsi
09.07.1930–11.08.1930
Msza św. polowa przy ołtarzu zbudowanym przez saperów na zakończenie ćwiczeń w Wielowsi
09.07.1930–11.08.1930
Msza św. polowa przy ołtarzu zbudowanym przez saperów na zakończenie ćwiczeń w Wielowsi
09.07.1930–11.08.1930
Defilada 3. Brygady Saperów z okazji zakończenia ćwiczeń w Wielowsi
09.07.1930–11.08.1930
Happening rowerzystów na moście św. Rocha z okazji "Dnia bez samochodu", po lewej w tle budynek Wydziału Inżynierii Lądowej i Transportu Politechniki Poznańskiej, po prawej fragment kościoła św. Rocha
30.05.1988
Defilada 3. Brygady Saperów z okazji zakończenia ćwiczeń w Wielowsi
09.07.1930–11.08.1930
Defilada 3. Brygady Saperów z okazji zakończenia ćwiczeń w Wielowsi
09.07.1930–11.08.1930
Park Sołacki w latach 30. XX wieku
1920–1938
Most Bolesława Chrobrego, w głębi Ostrów Tumski z katedrą, kościołem NMP i Psałterią
1970–1979
Most Juliana Marchlewskiego (dzisiaj królowej Jadwigi)
1970–1979
Dwudziestotonowy most na Warcie łączący Biedrusko z Bolechowem wybudowany przez żołnierzy 7. Batalionu Saperów w Poznaniu i oddany do użytku 5 października 1931 roku
1931
Ulica Fredry, widok z Mostu Teatralnego
1997
Most Teatralny i Dzielnica Cesarska w pierwszej połowie XX wieku (tekst z odwrocia pochodzi z 6 grudnia 1920 roku)
1910–1920
Odwrocie karty pocztowej przedstawiającej Most Teatralny i Dzielnicę Cesarską w pierwszej połowie XX wieku (tekst pochodzi z 6 grudnia 1920 roku)
1910–1920
Most Teatralny i Dzielnica Cesarska około 1914 roku
1914
Skrzyżowanie ulic Marchlewskiego i Towarowej przy wjeździe na most Dworcowy w 1979 roku
12.11.1979
Skrzyżowanie ulic Marchlewskiego i Towarowej przy wjeździe na most Dworcowy w 1979 roku
12.11.1979
Rozbiórka wiaduktu kolejowego nad ul. Czechosłowacką (w jego miejscu zbudowano nowy wiadukt nad nową, dwupasmową ul. Dolna Wilda)
15.01.1993
Rozbiórka wiaduktu kolejowego nad ul. Czechosłowacką (w jego miejscu zbudowano nowy wiadukt nad nową, dwupasmową ul. Dolna Wilda)
15.01.1993
Rozbiórka wiaduktu kolejowego nad ul. Czechosłowacką (w jego miejscu zbudowano nowy wiadukt nad nową, dwupasmową ul. Dolna Wilda)
15.01.1993
Rozbiórka wiaduktu kolejowego nad ul. Czechosłowacką (w jego miejscu zbudowano nowy wiadukt nad nową, dwupasmową ul. Dolna Wilda)
15.01.1993
Rozbiórka wiaduktu kolejowego nad ul. Czechosłowacką (w jego miejscu zbudowano nowy wiadukt nad nową, dwupasmową ul. Dolna Wilda)
15.01.1993
Rozbiórka wiaduktu kolejowego nad ul. Czechosłowacką (w jego miejscu zbudowano nowy wiadukt nad nową, dwupasmową ul. Dolna Wilda)
15.01.1993
Rozbiórka wiaduktu kolejowego nad ul. Czechosłowacką (w jego miejscu zbudowano nowy wiadukt nad nową, dwupasmową ul. Dolna Wilda)
15.01.1993
Rozbiórka wiaduktu kolejowego nad ul. Czechosłowacką (w jego miejscu zbudowano nowy wiadukt nad nową, dwupasmową ul. Dolna Wilda)
15.01.1993
Wyświetlam 401-440 z 611 wyników - strona